Friday, November 26, 2010

maluuuuuuu...

saya malu sendiri hari ni.....
citenya camni
hari ni saya ke hospital Sultanah Bahiyah Alor Star dengan tujuan nak menziarah kawan seofis
dia sakit
sakit apa?
sakit kurang garam dalam tubuh....
katanya keturunan mungkin juga.... nnt saya update apa punca

apa cite ngan kisah malu ini...
saya paking kawasan belakang hospital
agak jauh dari kawasan paking awam yang biasa
kononnya 2 in 1
1-bersenam dengan cara jalan kaki
2- x berasak-asak sangat paking kawasan yang jauh dari tempat paking awam

so selepas paking berjalan ke kawasan wad nak dijadikan cerita terserempak dua aso nak cari wad juga
kawasan belakang agak sunyi dan banyak lorong so

aso: mana mau p wad a adik
saya: kebetulan saya pun nak p wad juga
aso: wa u pandai a selalu datang ke
saya: takla saya pun baru juga ni nak p cari wad la jom la p sama
aso: ayo i igt lu tau
saya: tak tau
aso : kitaorang p ikut cari sendiri la
say : hehehe (muka dah merah) xpe sayacari jalan saya


blah dari situ dengan harapan sampai wad nant jangan jumpa itu aso heheheh

p/s:jangan memandai klu x tau....

No comments:

Post a Comment